top of page

RAVIOLI VEGETAL AMB CREMA D'ALL ESCALIVAT

Ingredients per a 4 persones

 

8 fulles de col

1 porro (només la part blanca)

1 patata gran

1 ceba mitjana

1 cabeça d’alls escalivada

300 ml oli d’oliva suau

 

Pelem i rentem el porro, la patata i la ceba. Ho tallem tot ben petit i ho posem en una paella amb una mica d’oli i sal. Ho deixem que es vagi fent a foc mig, aproximadament uns 20 a 30 minuts.

 

En una olla amb aigua bullint i sal escaldem les fulles de col senceres durant 4 minuts. Les passem immediatament a un bol amb aigua molt freda per tallar la cocció i mantenir el color verd. Les posem damunt d’un drap net i les anem assecant amb cura de no trencar-les amb ajuda de paper absorbent.

 

En el got de la batedora posem l’ou, els 300 ml d’oli, una mica de sal, la polpa de l’all escalivat i una cullerada sopera de patates (només patates) de les que hem cuit amb les verdures. Ho triturem tot com si fos una maionesa. Reservem.

 

Posem una fulla de col i li tallem el tronc de manera que no ens oposi resistència a l’hora de plegar-la per fer el ravioli. Posem una cullerada sopera de totes les verdures en el centre de la fulla i la pleguem de dreta a esquerra i de dalt a baix, fent la forma d’un paquet quadrat o rectangular. Fem el mateix amb totes les fulles de col.

 

Marquem els ravioli en una paella amb molt poc oli i servim amb una mica de crema d’all escalivat.

ravioli vegetal.JPEG

SUSCRÍBETE PARA RECIBIR LAS NOVEDADES

POLÍTICA DE PRIVACIDAD

Suscribirte a CAP PLAT AMB BLAT es voluntario y gratuito, únicamente necesito tu nombre y correo electrónico para poder enviarte información que considere que puede ser de tu interés.  Tus datos serán tratados confidencialmente, no se cederán a terceros ni haré ningún otro uso que no sea estrictamente el de enviarte información.

Acepta la política de privacidad antes de hacer click en ENVIAR. Recibirás inmediatamente un correo electrónico confirmando tu suscripción. Si no lo recibes en la bandeja de entrada es muy probable que lo tengas en spam. Para poder leerlo muévelo a la bandeja de entrada.

En cualquier momento puedes darte de baja de la suscripción, enviando un correo electrónico a capplatambblat@gmail.com

© 2023 by Shades of Pink. Proudly created with Wix.com

bottom of page